söndag 12 oktober 2008

Här rullar det på..

Under dagen har jag hunnit med att göra 3 bidrag än så länge till CCn. Får se om jag lyckas göra fem, vill åtminstone få till fyra.

Det här är till utmaning 11 - Scraplifta ur galleriet (kort)

Utmaning 22 - använd något i köket.
Jag tog pepparkaksformar och gjorde en gubbe och gumma som håller varandra i hand. Detta är det största kort jag har gjort under kortmakartiden - nämligen ett halvt A4, alltså i storleken A5!


Utmaning 26 - teknikutmaning.


I bingon gick det inget vidare bra för mig :( Jag fick inte bingo en ända gång :(

För att inte bara prata om scrap så är det skola imorrn.. Vi ska iaf inte ha någon idrott, utan NO istället. Kul att ha NO som sista lektion alltså.. eller inte.. Det är för att vi v. 45 på NO lektionen ska ha idrott istället. Vi ska va i simhallen då. Så det blir två idrottslektioner på en och samma dag då på torsdan! Först simhall, sen engelska och sen idrott :O Men det blir ganska slappt ändå, hoppas jag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)