söndag 22 november 2009

åh...

Jag har så mycket annat den här tiden, plugg & skola och massor vid sidan om. Lärarna säger att 8an är värst och det tyckte jag då. Men nu kan jag inte säga annat än att 9an är hundra miljoner gånger jobbigare..

I går sålde jag kort på en julmarknad, fick in ett par hundra som jag kunde lägga i min godisburk =)
Efter det blev det att åka hem och käka, byta om osv och sedan dra till sporthallen för att börja träna innan drillens 25års jubileum.

Jag ska visa etiketter och lite annat som jag har gjort, har en del bilder att visa men det blir en annan dag.

Förresten så har jag kommit på några saker som jag ska göra innan jag dör :)
¤ säga polis polis potatisgris till en polis.
¤ ge ut en bok.
¤ införskaffa mig en BIA.
...sen får jag tänka vidare...

1 kommentar:

  1. Hej!

    Förstår din frustrtaion över skolan . Minns att det var mycket som skulle hinnas med.

    Vi kunde inte låta bli att göra lite nya julstämplar även om vi vet att det finns så många därute. Titta gärna in om du har möjlighet eftersom vi har lagt ut en hel del inspiration. Samt glöm inte att ladda ned den svenska kalendern för 2010. Den är gratis.

    Lisbet

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)