tisdag 10 november 2009

Scrapbooking mm....

Var på Shell idag för jag skulle kolla efter nya Scrapbooking mm som kom ut idag. Gud så besviken jag blev när jag tog upp den! Lika smal som förra nr! Då skyllde hon på semester och att hon inte hunnit fixa fler artiklar, den här gången nämndes ingenting om att tidningen var så tunn. Men samma pris ska hon ha för tidningen även fast den är hälften så tjock som vanligt!

Jag tvekade lite om jag skulle köpa den eller inte, har ju hört så mycket skit om det och så tycker jag själv det verkar lite sådär. Hittills av allt jag bläddrat igenom så har typ allt varit hennes egna. Ändå vet jag att det är jättemånga som skickar in sina bidrag men inte blir publicerade! Det är ju inte till för att hon ska göra ''reklam'' för sig själv eller?

Jag köpte iaf tidningen även fast priset, jaoo... Vill ju gärna ha nånting att bläddra i, det är inte samma sak som att kolla på datorn. Det finns ju ingen annan tidning att köpa heller, vill inte ha någon på engelska, de är dessutom alldeles för dyra!

4 kommentarer:

  1. Har aldrig köpt den tidningen så jag vet inte om den är bra eller inte. Kanske skulle köpa någon sådan tidning? Fast å andra sidan har jag boken som jag köpte nyligen. Den är bra.

    SvaraRadera
  2. Kan rekommendera boken I min magiska scrapbookingvärld. Massa inspiration.

    SvaraRadera
  3. Tror den kostar runt 270-300 kronor boken. Är inte helt säker men där någonstans.

    SvaraRadera
  4. Usch vad tråkigt! Vet inte om jag ska köpa den då :(

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)