torsdag 13 januari 2011

dreaming about you

Var helt inne på en htc innan, men nej! Ska inte ha nån skabbmobil som är billig ;) Dock är de rätt bra och snygga, men ändå. Får försöka glömma den jag siktat in mig på, lite besviken faktiskt. Processorn i den var även jättedålig :/

Ska ha ett dyrt abonnemang och när jag får välja en valfri mobil gratis, varför inte ta en av de dyraste jag kan få för det abonnemanget? HTC'n är ju lixom rätt billig. Dessutom, vem vill inte ha superbra upplösning? Bättre än på en dataskärm lixom. HTC har ju tyvärr jättedålig upplösning...

Blir nog en samsung. Sorgligt sorgligt, ingen sony ericsson längre ;) Hm, illa. Har inte gillat samsung alls innan, skabbskabbskabb var det typ. Men sen kom ju alla touch för länge sen som var riktigt bra, så ja, kanske ska ge det en chans?
image

1 kommentar:

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)