fredag 14 januari 2011

i skolan

Sitter i skolan, har estetisk verksamhet. Men jag vet inte vad jag ska göra :P


Svar på kommentar:
Melin000 sa...
Alla Samsung är skabb, HTC är bra

Svar:
Jo asså hade det varit en vanlig mobil, inte touch alltså så hade jag med sagt så. Jag har aldrig gillat Samsung. Men deras touch är riktigt bra. Jag menar, snabb processor (är så trött på sega mobiler!!! och den HTC som jag gillade mest och verkade bäst hade en seg) och riktigt bra upplösning, bättre än på en dataskärm t.o.m! HTC'n har inte alls det. Dessutom var den HTC'n billigare och jag ska ha ett dyrt abonnemang och vill kunna få det dyraste och bästa då, helt gratis! Om HTC'n inte haft de neativa sidorna så hade jag helt klart valt den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)