torsdag 15 december 2011

grått

                      image
image

22 kommentarer:

  1. just de köper t farmor och dem med och kusinerna !

    jag gör inte mkt ska snart handla med mamma :d sj?

    SvaraRadera
  2. - okej :)
    ja dom är bra ^^ fast inte mina favoriter :D

    SvaraRadera
  3. yes :)

    jag vet inte riktigt slå in lite julklappar och prata med kompisar kanske du? :)

    SvaraRadera
  4. sv; har lagt upp receptet på hemmagjord snickers på min blogg, som du undrade om :)
    direktlänk
    http://loelles.blogg.se/2011/december/julgodis-hemmagjord-snickers.html

    Söt klänning! ^^

    SvaraRadera
  5. aha vad mysigt !
    hoppas du får en bra kväll :D

    imon ska jag baka lite mer och så sen inte så mkt mer, sj?

    SvaraRadera
  6. - ja åh jag älskar den filmen, den är så himla sorglig och fin! börjar alltid gråta när jag ser den filmen haha :)

    SvaraRadera
  7. sv: ska till stan och träffa en kompis, sedan kanske det blir att umgås lite med han. Vad ska du själv göra då? :)

    SvaraRadera
  8. sv: den har vart rätt lame faktiskt, vart i skolan och sådär, din vecka då? =)

    SvaraRadera
  9. Svar: Okej, vad kul :)

    Ikväll ska jag bara slappa, själv? kram

    SvaraRadera
  10. - faktiskt inte, men jag vill :)
    du då? :)

    SvaraRadera
  11. - okej :D
    lyssnar på musik men ska nog gå och duscha, du då? :)

    SvaraRadera
  12. Ja usch verkligen en jätte förkylning :( ja jag ska jobba hela helgen, men det ska nog gå bra, får bita ihop lite bara^^

    SvaraRadera
  13. sv: ska nog försöka skriva ett personligt brev till ett jobb, sedan göra klart saker för skolan.
    Vad ska du göra i helgen då ? :)

    SvaraRadera
  14. fin!
    sv: jadu.. tror det var mjölby haha :D

    SvaraRadera
  15. sv: Helt klart de hemagjorda! De är absolut godast! :D

    SvaraRadera
  16. Schysst blogg! :)
    Jag håller på och ska börja blogga om nya saker som t.ex mer mode, hur jag håller mig smal, ge tips osv.

    Det kanske är något du fastnar för? :) jag gör även länkbyten då&då och hjälper folk att designa sin blogg! så om du har en minut över, gå gärna in på www.soere.myshowroom.se !

    SvaraRadera
  17. sv: Ja gör det! :)
    Nä, inte så mycket, äter inte så mycket sött. speciellt inte nu, har dragit ner på allt socker och ska försöka hålla mig ifrån det, är faktiskt andra dagen idag, då jag varit helt ifrån det.. :p
    Ska bara äta det en gång i veckan och vid speciella tillfällen typ ;p

    Brukar du baka mycket? :)

    SvaraRadera
  18. Jag har typ inga klänningar nu. De jag har har blivit förstora! Gillar att använda klänning egentligen, men väljer oftast kläder att dölja kroppen i:(

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)