torsdag 15 december 2011

Rudolf med röda mulen


Published with Blogger-droid v2.0.2

6 kommentarer:

  1. sv: nje, känner väl att det inte skadar att vara nyttigare och dessutom känner man sig piggare utan socker så, men är väldigt svårt att undvika det helt. Men vill inte äta massa kakor och godis och sånt liksom... vill försöka vara så nyttig jag kan :p.. sedan får man väl se hur länge det håller :p

    SvaraRadera
  2. - okej :)
    typ allt möjligt haha mest sånt som dunkar :)
    du då? :D

    SvaraRadera
  3. sv: nje, äter inte så mycket godis, blir väl mest kakor när jag åker till min mormor, hon brukar ha väldigt mycket sånt. Men sen äter jag typ flingor med socker i hemma, typ kelloge K special har vi hemma.. visst finns ju sötare.. men är socker i dem.. är väl det jag vill undvika... för om man äter socker så vill man bara ha mer ;p
    Men så extrem är jag inte.. men vill försöka ha en - två dagar då jag faktiskt äter socker medvetet typ ;p
    Taack :D

    SvaraRadera
  4. - okej :)
    ja jag lyssnar alltid på spotify, du då? :)

    SvaraRadera
  5. sv: chattar lite och lyssnar på musik, vad gör du då? :)

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)