lördag 10 december 2011

Har ni lyssnat på Idolskivan?

29 kommentarer:

  1. Jag har inte lyssnat på den skivan :O

    SVAR: Haha ja, minnet har alltid varit bra men kort ;)

    SvaraRadera
  2. sv; haha okej, orättvisst !!! :p:p

    SvaraRadera
  3. sv; okej o: Haha bara för det så loggade jag just ut :p:p

    SvaraRadera
  4. sv; Om jag gör ! :D
    Om jag inte får en iphone 4 ska jag köpa det efter julen, längtar som bara den, för min mobil är helt konstig och bara dör hela tiden -.-

    SvaraRadera
  5. sv; Iphone 4 får räcka för min del, lite billigare (fast även himla dyrt) :p

    Jag har en gammal sony ericsson K610i :p

    SvaraRadera
  6. sv; Nae jag vet, har hört en hel del skit om den :p

    Ska nog fortsätta att kolla på tv och mysa med en kompis, själv ? :)

    SvaraRadera
  7. SVAR: Jag tittar på "Så mycket bättre" du då? :D

    SvaraRadera
  8. sv; okejokej, mys !
    Haha nae, jag och Emilia har inget liv och sitter o kollar på så mycket bättre :p:p
    men det kanske går något bra film sen, får se :)

    SvaraRadera
  9. sv; Nae, vi har inte den kanalen :p

    SvaraRadera
  10. *SVAR:* Nja, inte så jättekul att titta på. Men gillar att lyssna på när de sjunger :)

    SvaraRadera
  11. sv; Okejokej :)
    Nae asso jag lägger ner så mycket tid på datorn och annars läxor, kollar typ bara på tv när det va idol, annars typ aldrig :p

    SvaraRadera
  12. sv; Härligt, vad går du för gymnasium ? :D

    Nja, sådär :p

    SvaraRadera
  13. sv; jag var på kapten röd då .. men jag tyckte att jag hörde att amanda vann ? :)

    SvaraRadera
  14. sv; Ja precis, min kompis är intresserad av det, är det typ mycket plugg och sånt ? :)

    Jag är nog intresserad av samhäll eller industri :)

    SvaraRadera
  15. sv; ja okej, :p:p

    Ett tag va jag sugen på att bli förskollelärare, men det har jag typ släppt.. Är lite intresserad på att bli någon form av polis i alla fall nån som hjälper andra.
    Men svetsare eller att jobba inom industrin verkar också spännande :)

    SvaraRadera
  16. sv ; imorgon så blir det stan,konfagrej,träning, och öva inför 2 prov. dudå ? :)

    SvaraRadera
  17. jo jag kollade på idol, självda? :)
    nöjd med vinnaren? :)

    SvaraRadera
  18. sv; Vet inte riktigt, inte så sent i alla fall :p:p
    själv ?

    SvaraRadera
  19. sv; okej, vilken? :)
    jag har nyss kommit hem, självdå?

    SvaraRadera
  20. sv; hähä okej, vad blev dte för film då? :)

    Haha kanske det :p
    vilken tid är den ? :p

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)