lördag 10 december 2011

Angry birds

Spelar ni dessa?

image image image

11 kommentarer:

  1. sv; Haha okej, typ "John tucker most die och 17 again", din då ? :)

    Haha så tidigt, då är vi nog inte vakna :p:p

    SvaraRadera
  2. sv; okej, jag har ingen favorit direkt :) dudå?

    SvaraRadera
  3. sv; okej :)

    haha har inte kollat på det alls iår :p

    SvaraRadera
  4. sv; hmm.. kronjuvelerna tror jag att det var :) självdå?

    SvaraRadera
  5. sv. ja tyvärr är det ju det nu för tiden.. :S

    SvaraRadera
  6. Ja men precis, man slipper allt barrande om man har plast gran :)
    kram

    SvaraRadera
  7. okej härligt, ikväll såg jag breaking dawn twiligt om du inte har sett den så tycker jag att du borde det! :)

    SvaraRadera
  8. - haha sry ^^
    oj jag har inte varit inne på hela dagen så vet inte :)

    SvaraRadera
  9. sv; haha okej :p:p
    jag kollade förra året, då va det ganska bra:)

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)