söndag 11 december 2011

Lucka nr 11

Lite tips på spel till Andorid och Iphone.
image
image

8 kommentarer:

  1. *SV:* Okej, vad tråkigt :/ Halt är det också här... Nja, sådär - jag gillar snön för det är mysigt att gå på vinterpromenader men ogillar snön för kylan, haha :) själv då?

    SvaraRadera
  2. *SVAR:* Oj, nu kommer jag inet ihåg vilka som sjöng :P haha

    SvaraRadera
  3. sv: jadu, jag vet faktist inte riktigt vem ja höll på :D
    kramis♥

    SvaraRadera
  4. SV: Jo det är rätt många sjuka i skolan faktiskt :P

    SvaraRadera
  5. Missa inte tävlingen i min blogg nu! :) Det enda du behöver göra är att kommentera inlägget!! :)
    http://emzaans.blogg.se/2011/december/tavling-vinn-ett-linne.html

    SvaraRadera
  6. sv; Mitt favoritämne i skolan är NO& textilslöjd. Ditt då ? :)

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)