onsdag 21 mars 2012

Rihanna knitted sweater

imageimage image

8 kommentarer:

  1. Snygg tröja. =)

    Jag har varit sjuk sedan i torsdags förra veckan. =(

    Sovit gott?

    SvaraRadera
  2. sovit oroligt. =( Vad händer idag? =)

    SvaraRadera
  3. Nej jag ska bara passa på att plugga när det är lugnt och skönt i skolan, det är ju trots allt "studie"dag ;)

    SvaraRadera
  4. sv; okej :)
    jadå! har du ;b ?

    SvaraRadera
  5. SVAR: Vill ha kortet innan sommaren iaf :) Eller i början av sommaren, så jag hoppas :D

    SvaraRadera
  6. SVAR: Vad roligt att du är med och tävlar om skyddsänglar. Tävlingen avslutas när företaget väljer att avsluta den.

    Tills dess har jag andra tävlingar som du gärna får anmäla dig till: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

    SvaraRadera
  7. Sv; Idag ska jag fika med mormor! Själv då? :)

    SvaraRadera
  8. Sv; står i inlägget vad jag ska göra idag :)

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)