onsdag 21 mars 2012

Serena neon jeans

imageimage

image image
image image

13 kommentarer:

  1. Gina har verkligen fått in massa fina saker, nu till sommaren och våren! älskar det! =)

    SvaraRadera
  2. Hej, nu har jag avslutit dagens blogg så gå in och kolla om det blev du!

    kram /therese

    SvaraRadera
  3. Nu är dagens blogg avslutad. Kika in och se om du vann! Annars är det bara att delta igen :)

    http://blogofphoto.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-213.html#comment

    SvaraRadera
  4. Sv: Alltså jag shoppar inte överdrivet mycket. Men när jag gör de brukar det bli väldigt mycket gina tricot. Bra psiser och snygga kläder! Handlar du mycket där?

    SvaraRadera
  5. Sv; jaha okej, i vadå? :)
    nä men de ska typ visa hur allting fungerar osv. :D

    SvaraRadera
  6. Sådär, nu har jag utsett en vinnare av finn ett fel! Se om det var du?! ;) http://swaxu.bloggplatsen.se

    allt bra förresten?

    SvaraRadera
  7. sv, nej bara en till två gånger i veckan ;). aha okej.

    SvaraRadera
  8. Snygga! :D

    SV: Jag såg på Top Model Sverige :)

    SvaraRadera
  9. Hej! :D Kolla in om du vann dagens blogg! Anmäl dig gärna igen!

    SvaraRadera
  10. Svar: jag har haft en toppen dag hittills :D

    själv?

    SvaraRadera
  11. sv: jag la mig vid 11 igår, du då? :)

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)